magistrsko delo
Uroš Ajlec (Avtor), Boštjan Aver (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu se poglabljamo v kritično sfero upravljanja blagovnih skupin v podjetju Mercator, d. o. o., pri čemer prepoznavamo njegovo ključno vlogo pri poslovanju. Raziskava želi razkriti učinkovitost prepoznavanja in obvladovanja tveganj znotraj blagovne skupine kruha in pekovskih izdelkov. Hipoteze raziskujejo Mercatorjevo spretnost pri prepoznavanju in zmanjševanju tveganj, vpliv sodelovanja z dobavitelji na obvladovanje tveganj, korelacijo med stopnjami tveganja in odvisnostjo od dobavitelja ter identifikacijo najbolj tveganih dobaviteljev v kategoriji kruha in pekovskih izdelkov. To raziskavo motivira potreba po izboljšanju sposobnosti vodij blagovnih skupin, kar na koncu prispeva k dragocenemu vpogledu v Mercatorjev strateški pristop obvladovanja tveganj.

Ključne besede

tveganje;blagovne skupine;Mercator;strategija;obvladovanje tveganj;dobavitelji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo
Založnik: [U. Ajlec]
UDK: 005(043.3)
COBISS: 183434243 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 285
Št. prenosov: 20
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0020290
Komentar na gradivo: GEA College, Fak. za podjetništvo
Strani: 80 str.
ID: 22766725