magistrsko delo
Lejla Harbaš (Avtor), Živa Kolbl (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Barbara Čater (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;zadovoljstvo;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Harbaš]
UDK: 366
COBISS: 171924739 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 17
Št. prenosov: 7
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of consumer impulsive buying behavior on post-purchase regret and post-purchase behavior
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;satisfaction;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 69, 26 str.
ID: 22985377