magistrsko delo
Ana Purkart (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Mateja Kos Koklič (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;prehrana;epidemija;krize;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Purkart]
UDK: 366
COBISS: 172662531 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 20
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of the COVID-19 crisis on the behavior of Slovenian consumers when buying food products directly from local producers
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;nutrition;epidemic;crises;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 69, 21 str.
ID: 22985449