magistrska naloga
Melani Popit (Avtor), Urška Pompe (Mentor), Steven Loy (Komentor)

Povzetek

Magistrsko delo obravnava dejavnosti in vsebine za učence nižjih glasbenih šol, ki so namenjene učenju o elementih sodobne glasbe ter sodobne glasbene literature. Učni načrti za predmete javnih glasbenih šol in Glasbenega centra Edgar Willems so zapisani tako, da učiteljem ponujajo dovolj kreativne svobode za vključevanje sodobne glasbene literature in elemente sodobne glasbe. Nekatere dejavnosti so že povezane z elementi sodobne glasbe in jih učitelji samo še osmislijo. Skozi analizo avtorske skladbe Vezi se opazijo elementi sodobne glasbe, s katerimi se spoznajo učenci, ki skladbo izvajajo. Prav tako je prikazano ozadje didaktičnih vsebin, ki so temeljni gradniki skladbe.

Ključne besede

sodobna glasba;nižje glasbene šole;Willems metoda;avtorske skladbe;magistrske naloge;Willems;Edgar;1890-1978;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL AG - Akademija za glasbo
Založnik: [M. Popit]
UDK: 781
COBISS: 198832899 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 51
Št. prenosov: 10
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Creative and recreative elements of modern music for students of junior music schools and the author's composition of Vezi
Sekundarni povzetek: This master thesis presents activities and content for junior music students aimed at teaching the elements of contemporary music and contemporary music literature. The curricula for the subjects of the public music schools and the Edgar Willems Music Centre are written in such a way as to give teachers enough creative freedom to incorporate contemporary music literature. Some activities are already linked to elements of contemporary music and are only made more meaningful by the teachers. Through the analysis of the original composition Bonds, elements of contemporary music are observed and introduced to the pupils performing the piece. The background of the didactic contents that are the basic building blocks of the composition is also presented.
Sekundarne ključne besede: contemporary music;primary music schools;Willems method;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Akademija za glasbo, Oddelek za kompozicijo in glasbeno teorijo
Strani: 82 str.
ID: 24473693