ǂa ǂhandbook for students and supervisors
Jasna Potočnik (Avtor), Rita Baleiro (Avtor), Giovanni Capecchi (Avtor), Charlie Mansfield (Avtor), Vesna Kalajžić (Recenzent), Jordi Arcos-Pumarola (Recenzent), Graham Busby (Recenzent)

Povzetek

Učbenik Researching Literary Tourism: A Handbook for Students and Supervisors je namenjen študentom in mentorjem ter ponuja osnovno znanje in napotke za uspešno raziskovanje literarnega turizma. Učbenik se začne s predstavitvijo osnovnih pojmov in konceptov, ki študentom omogočajo razumevanje konteksta in pomembnost področja literarnega turizma. Avtorji navajajo konkretne primere, podajajo smernice in predlagajo kvalitativne in kvantitativne metode za raziskovanje, s čimer želijo študente spodbuditi k načrtovanju lastnih raziskav in k terenskemu raziskovanju. Cilj je razviti ključne raziskovalne veščine na področju literarnega turizma, kot so zbiranje podatkov, analiza, kritično mišljenje in pisanje. Raziskovanje interdisciplinarnega področja literarnega turizma, ki ima nekatere specifike, lahko namreč pomembno prispeva k razvoju turističnih destinacij, promociji kulturne dediščine in trajnostnemu gospodarskemu razvoju.

Ključne besede

literarni turizem;raziskovanje;sodelovanje deležnikov;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.03 - Univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo
Organizacija: UM FT - Fakulteta za turizem
Založnik: University of Maribor, University Press
UDK: 338.48-6:7/8(0.034.2)
COBISS: 202109699 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-286-877-2
Št. ogledov: 15
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Raziskovanje literarnega turizma
Sekundarni povzetek: Učbenik Researching Literary Tourism: A Handbook for Students and Supervisors je namenjen študentom in mentorjem ter ponuja osnovno znanje in napotke za uspešno raziskovanje literarnega turizma. Učbenik se začne s predstavitvijo osnovnih pojmov in konceptov, ki študentom omogočajo razumevanje konteksta in pomembnost področja literarnega turizma. Avtorji navajajo konkretne primere, podajajo smernice in predlagajo kvalitativne in kvantitativne metode za raziskovanje, s čimer želijo študente spodbuditi k načrtovanju lastnih raziskav in k terenskemu raziskovanju. Cilj je razviti ključne raziskovalne veščine na področju literarnega turizma, kot so zbiranje podatkov, analiza, kritično mišljenje in pisanje. Raziskovanje interdisciplinarnega področja literarnega turizma, ki ima nekatere specifike, lahko namreč pomembno prispeva k razvoju turističnih destinacij, promociji kulturne dediščine in trajnostnemu gospodarskemu razvoju.
Sekundarne ključne besede: Turizem;Trajnostni razvoj;Učbeniki za višje in visoke šole;
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (118 str.))
DOI: 10.18690/um.ft.4.2024
ID: 24549714
Priporočena dela:
, ǂa ǂhandbook for students and supervisors
, učbenik za študij gozdarstva
, ni podatka o podnaslovu
, univerzitetni učbenik