diplomsko delo
Maja Burja (Avtor), Samo Kropivnik (Mentor)

Povzetek

Ključni vsebinski dejavniki uspešnosti virusnega oglaševanja

Ključne besede

virusno oglaševanje;virusni marketing;Oglaševanje;Trženje;Analiza vsebine;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Burja]
UDK: 659.1(043.2)
COBISS: 32362077 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1055
Št. prenosov: 420
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Marketing;Content analysis (Communication);
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 53 str.
ID: 2464691
Priporočena dela:
, razvoj modela, empirična analiza in mednarodna primerjava na vzorcu podjetij v turistični panogi