magistrsko delo
Ela Deu (Avtor), Tamara Pavasović Trošt (Mentor), Katja Zajc Kejžar (Član komisije za zagovor), Barbara Čater (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

majhna in srednja podjetja;trženje;elektronsko trženje;družbena omrežja;trendi;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Deu]
UDK: 339.138
COBISS: 209255427 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 54
Št. prenosov: 14
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of digital marketing on increasing the sales of air conditioning and heat pumps at a selected company
Sekundarne ključne besede: SMEs;marketing;electronic marketing;social networks;trends;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 51 str.
ID: 25465135