magistrsko delo
Karmen Jagrič (Avtor), Andrej Kohont (Mentor)

Povzetek

Usposabljanje igra pomembno vlogo v času krize, kar se je pokazalo tudi v obdobju pandemije Covid-19. Navkljub vsem izzivom v tem času je Covid-19 odprl vrata novim priložnostim, a le če so podjetja znala to izkoristiti. Uspešna podjetja s fleksibilno mentaliteto so se digitalizirala, vlagala v razvoj digitalnih kompetenc zaposlenih, omogočila delo od doma itd. Z magistrskim delom smo v izbrani organizaciji preučili pomen upravljanja znanja v času pandemije Covid-19. Skozi analizo virov so opredeljeni ključni pojmi, kot so znanje, upravljanje znanja, inovacije, učeča se organizacija in Covid-19. Na primeru izbranega podjetja je med drugim v empiričnem delu razloženo, na kakšne načine in kako uspešno je podjetje uporabilo proces upravljanja znanja v boju proti krizi, ki jo je prinesla pandemija Covid-19. Na podlagi izsledkov raziskave smo prišli do zaključka, da je izbrano podjetje v času pandemije Covid-19 namenilo več pozornosti upravljanju svojega znanja kot pred tem obdobjem in na ta način prispevalo k razvoju organizacije, zaposlenih in odpornosti na spremembe.

Ključne besede

znanje;upravljanje znanja;učeča se organizacija;Covid-19;inovacije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [K. Jagrič]
UDK: 005.941(043.2)
COBISS: 239179779 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 142
Št. prenosov: 37
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Knowledge management in the organization during Covid-19 pandemic
Sekundarni povzetek: Training plays an important role in a time of crisis which was also demonstrated during the Covid-19 pandemic. Despite all challenges during this time, Covid-19 opened the door to new opportunities but only if the companies knew how to use it. Successful companies have gone digital, invested in the development of employees' digital competences, enabled work from home, etc. With the master's thesis we examined the significance of knowledge management in the selected organization during Covid-19. Through analysis of resources key concepts such as knowledge, knowledge management, innovation and learning organization are defined. On the example of selected organization the empirical part explains – among other in what ways and how successfully the organization used the process of knowledge management in battling the crisis, brought on by Covid-19 pandemic. Based on research results we came to the conclusion that the selected organization gave more emphasis to management of its knowledge in Covid-19 pandemic than before this period, thus contributing to the development of the organization, employees, and resistance to change.
Sekundarne ključne besede: knowledge;knowledge management;learning organization;Covid-19;innovations;Upravljanje znanja;Organizacijsko učenje;Tehnološke inovacije;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (90 str.))
ID: 26531684