magistrsko delo
Kaja Intihar (Avtor), Marija Ropič (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo obravnava pravopisne napake učencev drugega in tretjega razreda osnovne šole pri pisanju nareka. Naše življenje bi bilo videti popolnoma drugače, če v njem ne bi bilo poslušanja, branja, pisanja in govorjenja. Skozi teoretični del smo spoznali, kako razvoj opismenjevanja, predvsem v zgodnjem otroštvu, vpliva na kasnejše sposobnosti učencev pri pisanju. V empiričnem delu pa smo se posvetili raziskovanju in analiziranju narekov učencev drugega in tretjega razreda. Primerjavo in klasifikacijo napak smo izvedli z narekom, ki so ga zapisali učenci drugega in kasneje isti učenci tretjega razreda. Naše glavno zanimanje je bilo predvsem, ali bodo učenci v tretjem razredu zmanjšali število napak v primerjavi z narekom iz drugega razreda. Na koncu smo ugotovili, da vsi učenci niso dosegli napredka, saj so nekateri pri drugem pisanju nareka naredili več napak kot pri prvem pisanju.

Ključne besede

magistrska dela;narek;opismenjevanje;drugi razred;tretji razred;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Intihar]
UDK: 37.091.3:811.163.6'35(043.2)
COBISS: 244982275 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 10
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Spelling mistakes of second and third graders in dictation
Sekundarni povzetek: The master's thesis deals with the spelling mistakes of second and third grade elementary school students when writing dictation. Our lives would be completely different if they did not include listening, reading, writing, and speaking. Through the theoretical part, we learned how the development of literacy, especially in early childhood, affects students' later writing abilities. In the empirical part, we focused on researching and analysing dictations of second and third grade students. We performed the comparison and classification of errors using dictation that was written by second grade students and later by the same third grade students. Our main interest was whether the third-grade students would reduce the number of errors, compared to the second-grade dictation. In the end, we found that not all students made progress, as some made more mistakes in the second dictation than in the first.
Sekundarne ključne besede: master theses;spelling;literacy;second grade;third grade;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Slovenščina;Narek (učna metoda);Pravopisne napake;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 114 str.))
ID: 26597656