med dediščino preteklosti in sodobnim utripom učenja in poučevanja, zbornik povzetkov
    	
    Povzetek
 
Zbornik povzetkov konference prinaša raznolike in aktualne prispevke s področja vzgoje in izobraževanja. V osrednjem delu so predstavljene teme refleksije učiteljev, procesno usmerjenega študija ter sodobnih izzivov visokošolske didaktike. Razprave se dotikajo tudi stresa in izgorelosti učiteljev ter participacije študentov v akademskem odločanju. V sklopu specialnih didaktik avtorji obravnavajo pomen kulturne dediščine, matematične koncepte, zgodovinsko poučevanje in praktične vidike pouka biologije. Prispevki o jezikovnem pouku izpostavljajo pomen kritičnega branja, jezikovne politike in metodike. Sekcija o pouku izpostavlja sodobne didaktične pristope, pouk na prostem ter teoretske modele. Zadnji sklop vključuje prispevke o svetovalnem delu, umetnosti v izobraževanju ter izzivih pri izobraževanju odraslih. Skupno zbornik odraža preplet teoretskih uvidov in praktičnih rešitev za izboljšanje kakovosti izobraževalnega procesa.
    Ključne besede
 
refleksija učiteljev;visokošolska didaktika;procesno usmerjen študij;participacija študentov;specialne didaktike;pouk;svetovalno delo;kulturna dediščina;poučevanje jezikov;didaktične metode;izobraževanje odraslih;kakovost izobraževanja;
    Podatki
 
    
        
            | Jezik: |  
            Slovenski jezik | 
        
        
        
            | Leto izida: |  
            2025 | 
        
            
        
        
            | Tipologija: |  
            2.25 - Druge monografije in druga zaključena dela |         
        
            
        
            | Organizacija: |  
            UM PEF - Pedagoška fakulteta |         
        
        
            | Založnik: | 
            Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba | 
        
   
        
            | UDK: |  
            37.02(082)(0.034.2) |         
        
   
        
        
            | COBISS: |  
            
                
                    238973443
                     
                
             | 
        
        
        
        
            | ISBN: |  
            978-961-299-005-3 | 
        
  
        
            | Št. ogledov: |  
            0 | 
        
        
        
            | Št. prenosov: |  
            2 | 
        
        
        
            | Ocena: |  
            0 (0 glasov) | 
        
        
            | Metapodatki: |  
            
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
             | 
        
    
    
    Ostali podatki
 
    
        
            | Sekundarni jezik: |  
            Angleški jezik | 
        
        
        
            | Sekundarni naslov: |  
            Didactics | 
        
        
        
        
            | Sekundarni povzetek: |  
            The conference book of abstracts presents a diverse and timely collection of contributions in the field of education and pedagogy. The central section features topics such as teacher reflection, process-oriented learning, and the contemporary challenges of higher education didactics. Discussions also address teacher stress and burnout, as well as student participation in academic decision-making. In the section on subject didactics, authors explore the significance of cultural heritage, mathematical concepts, history teaching, and practical aspects of biology instruction. Contributions on language teaching emphasize the importance of critical reading, language policy, and teaching methodology. The teaching section highlights modern didactic approaches, outdoor education, and theoretical models. The final section includes papers on counseling, the role of art in education, and the challenges of adult education. Overall, the book reflects a rich interplay between theoretical insights and practical solutions aimed at enhancing the quality of the educational process. | 
        
        
        
            | Sekundarne ključne besede: |  
            Didaktika;Zborniki (posvetovanja); | 
        
        
            
        
            | Vrsta dela (COBISS): |  
            Zbornik | 
        
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
            | DOI: |  
            10.18690/um.pef.5.2025 | 
        
        
           
        
           
        
          
        
          
        
          
        
         
        
         
        
        
            | ID: |  
            26628720 |