diplomsko delo
Ula Ritoša (Avtor), Darija Skubic (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu sem proučevala stališča vzgojiteljev do rabe problemske slikanice v vrtcu. Delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu sem največ pozornosti namenila problemski slikanici. Opredelila sem slikanico ter problemsko slikanico in opisala njun razvoj skozi zgodovino tako v Sloveniji kot v tujini. Osredotočila sem se tudi na načine obravnave problemske slikanice v vrtcu, prisotnost problemske slikanice v učnih načrtih visokošolskih programov predšolske vzgoje na pedagoških fakultetah v Sloveniji ter njeno prisotnost v Kurikulumu za vrtce. V empiričnem delu diplomskega dela sem z anketnim vprašalnikom za vzgojitelje raziskovala stališča vzgojiteljev do rabe problemskih slikanic v vrtcu. Rezultati raziskave so med drugim pokazali, da imajo vzgojitelji pozitivna stališča do rabe problemskih slikanic v vrtcu.

Ključne besede

problemska slikanica;slikanica;stališča vzgojiteljev;tabu teme;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [U. Ritoša]
UDK: 373.2(043.2)
COBISS: 241366531 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 105
Št. prenosov: 28
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Preschool teachers' views on the use of problem-solving picture books in kindergarten
Sekundarni povzetek: In my diploma thesis I analysed the attitudes of preschool teachers towards the use of problem picture books in kindergarten. The thesis consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, I mainly focussed on the problem picture book. I defined the picture book and the problem picture book and described their development throughout history, both in Slovenia and abroad. I also looked at the way the problem picture book is used in kindergarten, the presence of the problem picture book in the curricula of higher education programmes for pre-school education at pedagogical faculties in Slovenia and its presence in the curriculum for kindergarten. In the empirical part of my work, I used a questionnaire for preschool teachers to investigate the attitudes of preschool teachers towards the use of problem picture books in kindergarten. The results of the study show, among other things, that preschool teachers have a positive attitude towards the use of problem picture books in kindergarten.
Sekundarne ključne besede: problem picture book;picture book;attitudes of preschool teachers;taboo topics;Slikanice;Predšolska vzgoja;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (37 str.))
ID: 26712154