magistrsko delo
Blaž Oblak (Avtor), Robert Potočnik (Mentor)

Povzetek

Grafika je likovno področje, ki pri pouku na razredni stopnji v primerjavi z drugimi področji kot so npr. risanje, slikanje in kiparstvo velja za nekoliko zapostavljeno. Področje zajema raznolike grafične tehnike, ki se na prvi pogled zdijo zapletene, a so vendarle izvedljive tudi v šolskemu okolju na razredni stopnji. Ker je področje grafike široko in raznoliko, ga lahko obravnavamo z različnih vidikov, ki opisujejo bistvene značilnosti grafike. Možne so kombinacije in prilagoditve različnih tehnik, ki v učencih vzbudijo večji interes in motivacijo za učenje. Pri raziskovanju področja grafike na razrednji stopnji osnovne šole so mnenje o različnih vidikih izvajanja področja podajali učitelji. Poleg mnenja učiteljev je podano tudi mnenj učencev, ki so bili vključeni v pouk, pri reševanju likovnih izzivov na področju grafike. V magistrski nalogi raziskujemo: - ali velja grafika za zapostavljeno področje, - kako se s tem področjem spoprijemajo izvajalci na razredni stopnji, - ter kako lahko na prvi pogled tehnično zahtevnejše grafične tehnike (sitotisk) vključimo v pouk na razredni stopnji.

Ključne besede

grafika;grafične tehnike;razredna stopnja;sitotisk;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [B. Oblak]
UDK: 37.015.31:76(043.2)
COBISS: 243320835 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 91
Št. prenosov: 12
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Perceptions of graphics art among primary education teachers and students in grades 1 to 5
Sekundarni povzetek: Graphic art is a field of art that is considered somewhat neglected in classroom teaching compared to other fields such as drawing, painting and sculpture. Graphic art covers a variety of graphic techniques that may seem complex at first sight, but are nevertheless feasible in elementary school environment. As the field of graphics is wide and varied, it can be approached from different perspectives. These describe some of the essential features of printmaking. There are many different techniques in the field, which are also feasible in a school environment. Combinations and adaptations of different techniques are possible, which in turn creates more interest and motivation for learning among pupils in school. In the research on the field of graphics at primary school level, teachers gave their opinions on different aspects of the implementation of the field. In addition to the teachers opinions, the opinions of pupils who have been involved in graphics lessons are also given. In this master thesis we investigate: - whether printmaking is considered a neglected area, - how this area is dealt with by classroom teachers and, - how the seemingly more technically demanding printmaking techniques (screen printing) can be integrated into classroom teaching.
Sekundarne ključne besede: graphics;graphic techniques;classroom;screen printing;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Likovna vzgoja in izobraževanje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Poučevanje
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (67 str.))
ID: 26841952