interdisciplinary foundations for developing training programs for a healthy lifestyle among children
Povzetek
This article explores the impact of digital technology on children’s development, focussing on the physical, cognitive, and emotional domains. The introduction emphasises the benefits of digital tools for education and language acquisition, but also points out the associated risks such as physical inactivity, sleep disturbances and mental health problems. A rigorous methodological approach ensures the inclusion of high-quality data, while subsequent sections explore key themes, including the interplay between screen time, physical activity, and diet. The conclusion emphasises interdisciplinary interventions, including the ZŽS project framework, which integrates technology, health, and environmental responsibility. This approach aims to promote healthier lifestyle choices.
Ključne besede
digital technology;mental health;child development;physical activity;
Podatki
| Jezik: |
Angleški jezik |
| Leto izida: |
2025 |
| Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
| Založnik: |
Univerzitetna založba Univerze v Mariboru |
| UDK: |
159.922.7:004 |
| COBISS: |
249493251
|
| ISSN: |
1855-4431 |
| Št. ogledov: |
0 |
| Št. prenosov: |
0 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Slovenski jezik |
| Sekundarni naslov: |
Od digitalne tehnologije do zdravih navad |
| Sekundarni povzetek: |
V članku proučujemo vplive digitalne tehnologije na otrokov razvoj, pri čemer se osredinjamo na telesne, kognitivne in čustvene vidike. V uvodu so poudarjene koristi digitalnih orodij za izobraževanje in učenje jezika, vendar so izpostavljena tudi povezana tveganja, kot so telesna nedejavnost, motnje spanja in težave z duševnim zdravjem. Dosleden metodološki pristop zagotavlja vključevanje kakovostnih podatkov, medtem ko podpoglavja obravnavajo ključne teme, vključno z medsebojnim vplivom časa pred zaslonom, telesne dejavnosti in prehrane. Zaključek poudarja interdisciplinarne ukrepe, vključno z okvirom projekta Zdrav življenjski slog za trajnostni razvoj in vseživljenjsko učenje (dalje ZŽS), ki združujejo tehnologijo, zdravje in varovanje okolja. Cilj tega pristopa je spodbujati izbiro zdravega življenjskega sloga. |
| Sekundarne ključne besede: |
duševno zdravje;telesna dejavnost;Informacijska tehnologija;Otroci;Razvoj otroka; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Znanstveno delo |
| Strani: |
str. 107-120 |
| Letnik: |
ǂLetn. ǂ18 |
| Zvezek: |
posebna št. |
| Čas izdaje: |
2025 |
| DOI: |
10.18690/rei.5399 |
| ID: |
27380348 |