diplomsko delo
Matej Peternelj (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Vpliv celostne podobe izdelka na nakupne odločitve na primeru smuči

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;prodaja;proizvodi;image;potrošnik;raziskave;analiza;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Peternelj]
UDK: 339.13
COBISS: 14036198 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2860
Št. prenosov: 318
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;sales;products;image;consumer;research;analysis;case study;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 45 str., [16] str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 34457