magistrsko delo
Petra Gabrovšek (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Oblikovanje integriranega trženjskokomunikacijskega programa vodilne blagovne znamke podjetja Unichem d.o.o.

Ključne besede

Slovenija;industrijsko podjetje;blagovne znamke;komuniciranje;trženje;programi;vodenje;komunikacija;case study;UNICHEM;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [P. Gabrovšek]
UDK: 339.13
COBISS: 14653158 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1008
Št. prenosov: 271
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;industrial enterprises;trademarks;communications;marketing;programmes;leadership;case study;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 73 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 34950