reprezentacija ljubezni v ženskih revijah
Zdenka Šadl (Avtor)

Povzetek

Članek obravnava kulturne reprezentacije ljubezni v sedanjem prehodu Slovenije iz postsocialistične v kapitalistično družbo. Avtorica na osnovi opisa transformacije ljubezni avtorjev U. Becka in E. Beck-Gernsheim analizira definicijo ljubezni in zakonske zveze, glavne metafore ljubezni in način, na katerega se (če sploh se) širši vzorec nove individualizacije odslikava v obravnavi partnerskega življenja v sodobnih slovenskih ženskih revijah. Ugotavlja, da članki, ki obravnavajo ljubezen 1. predpostavljajo emocionalno osnovanost ljubezni in zakonske zveze, 2. pogosto uporabljajo metaforo ljubezni kot "trdega dela" in 3. skladno z "logiko" nove individualizacije svetujejo avtonomijo, neodvisnost in (samo)refleksivnost, a obenem "pozivajo" k "vračanju" žensk v njihovo tradicionalno vlogo v sferi čustvovanja. Posledice takšne "diskurzivne situacije" so različne. Po eni strani so prisotne možnosti za ustvarjanje bolj enakih relacij med spoloma, podrugi strani pa za ohranjanje tradicionalnih predstav o vlogi žensk, tj. o njihovi odgovornosti za "odnosno delo".

Ključne besede

ljubezen;tisk;ženske;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 159.9
COBISS: 20388189 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0352-3608
Št. ogledov: 1166
Št. prenosov: 305
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: love;press;women;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 189-205
Ključne besede (UDK): philosophy;psychology;filozofija;psihologija;psychology;psihologija;
ID: 36525
Priporočena dela:
, reprezentacija ljubezni v ženskih revijah
, dominacija in emocije v akademski instituciji
, diplomsko delo
, magistrsko delo