diplomsko delo

Povzetek

Vloga političnega marketinga na lokalnih volitvah v Sloveniji

Ključne besede

študija primera;množični mediji;Politično trženje;Volilne kampanje;Politične stranke;Župani;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Rajh]
UDK: 324(497.4)(043)
COBISS: 22931037 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1008
Št. prenosov: 145
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: case study;mass media;Political marketing;Election campaigns;Political parties;Mayors;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 56 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;politics;politika;politične vede;elections;plebiscites;referendums;election campaigns;electoral corruption;malpractice;election results;volitve;plebisciti;referendumi;volilne kampanje;volilna korupcija;nepravilnosti;izidi volitev;
ID: 37898
Priporočena dela:
, najbolj zanesljiva metoda napovedovanja volilnih rezultatov?
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, analiza kampanje predsedniškega kandidata Lojzeta Peterleta