diplomsko delo
Andrej Ramšak (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Načrtovanje komuniciranja podjetja s trgovci na primeru Gorenje

Ključne besede

Podjetja;Tržno komuniciranje;Trgovina;Komunikacijski modeli;Blagovne znamke;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [A. Ramšak]
UDK: 316.77(043)
COBISS: 25257053 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 566
Št. prenosov: 109
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Enterprises;Marketing communication;Trade;Communication model;Trademarks;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 93 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;sociology;sociologija;sociology of culture;cultural context of social life;sociologija kulture;
ID: 40534
Priporočena dela:
, postsocialistične nostalgije in blagovne znamke: primer retro športnih copat
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, prestolnica znanstvene fantastike