diplomsko delo
Urška Podbevšek (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Vplivi televizijskega oglaševanja hrane in pijače na otroke

Ključne besede

trženje;televizija;poslovno komuniciranje;oglas;otroci;prehrana;brezalkoholne pijače;poslovna morala;zakonodaja;tržne raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [U. Podbevšek]
UDK: 659.1
COBISS: 15956454 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 791
Št. prenosov: 223
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;television;business communication;advertisement;children;nutrition;non-alcoholic beverages;business morality;legislation;market research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 45 str., 12 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 40758