načini potrošnje in nakupni motivi za vino na primeru linije kakovostnih vin Vinakoper
Katarina Košmrlj (Avtor), Tanja Kamin (Mentor)

Povzetek

Potrošnja vina

Ključne besede

Vinokoper;Trženje;Potrošnja;Vedenje potrošnikov;Ciljno trženje;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [K. Košmrlj]
UDK: 339.138(043)
COBISS: 25724509 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 6306
Št. prenosov: 186
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Consumption;Consumer behavior;Target marketing;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 73 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 41283
Priporočena dela:
, načini potrošnje in nakupni motivi za vino na primeru linije kakovostnih vin Vinakoper
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija