diplomsko delo

Povzetek

Uveljavljanje blagovne znamke Tom na nemškem trgu oblazinjenega sedežnega pohištva

Ključne besede

Slovenija;Nemčija;pohištvena industrija;industrijsko podjetje;TOM;poslovanje podjetja;uspešnost poslovanja;zunanja trgovina;izvoz;trženje;strategija trženja;oglas;prodaja;blagovne znamke;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Zadel]
UDK: 339.138
COBISS: 16009702 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1065
Št. prenosov: 205
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;Germany;furniture industry;industrial enterprises;company performance;business efficiency;foreign trade;exports;marketing;marketing strategy;advertisement;sales;trademarks;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 47 str., 2 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 41438