diplomsko delo
Andreja Pazlar (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Bled skozi perspektivo marketinga

Ključne besede

Turizem;Trženje;Lokalne skupnosti;Blagovne znamke;Strateško načrtovanje;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [A. Pazlar]
UDK: 332.1(497.4)(043)
COBISS: 26583645 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 920
Št. prenosov: 130
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Tourism;Marketing;Local communities;Trademarks;Strategic planning;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 96 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;regional economics;territorial economics;land economics;housing economics;regionalno gospodarstvo;zemljiško gospodarstvo;stanovanjsko gospodarstvo;regional economics;territorial economics;regionalna ekonomija;področna ekonomija;
ID: 42269
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, Slovenija in Jugovzhodna Evropa
, diplomsko delo univerzitetnega programa
, primer Veslaškega centra Bled za 21. stoletje