diplomsko delo
Maja Podgoršek (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Pomen ugleda proizvajalca v marketinških odnosih na tržnih poteh

Ključne besede

Tržni odnosi;Ugled;Proizvodnja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Podgoršek]
UDK: 339.138(497.4)(043)
COBISS: 26958173 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1061
Št. prenosov: 482
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Market relations;Reputation;Production;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 64 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 43070
Priporočena dela:
, študija primera Filternet.si
, študija primera: Marsha d.o.o.
, diplomsko delo
, primer tržne znamke Tuš