diplomsko delo
Blaž Bezek (Avtor), Miro Kline (Mentor), Bojana Lobe (Komentor)

Povzetek

Vrednost tržne znamke in učinkovitost tržno-komunikacijskih kanalov

Ključne besede

Trženje;Blagovne znamke;Oglaševanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [B. Bezek]
UDK: 659.126(043)
COBISS: 27479389 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 651
Št. prenosov: 341
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Trademarks;Advertising;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 92,[6] f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 43833
Priporočena dela:
, primerjava različnih procesov poimenovanja
, filozofija upravljanja tržnih znamk mednarodne marketinške agencije Ogilvy & Mather
, učinkovit način prepričevanja