študija primera Banke Koper d.d.
Janja Križman (Avtor), Dejan Verčič (Mentor)

Povzetek

Sponzorstvo kot orodje komuniciranja

Ključne besede

Sponzorstvo;Tržno komuniciranje;Strategija;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [J. Križman]
UDK: 338.246.027(043)
COBISS: 27620701 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1497
Št. prenosov: 158
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Sponsorship;Marketing communication;Strategy;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 83 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;economic situation;economic policy;management of the economy;economic planning;production;services;prices;menedžment gospodarstva;gospodarsko načrtovanje;proizvodnja;storitve;economic policy;control of the economy;management of the economy;economic planning;gospodarska politika;
ID: 44217
Priporočena dela:
, študija primera Banke Koper d.d.
, s transparentnostjo in integriteto do gospodarskega in socialnega razvoja Slovenije