diplomsko delo
Tina Teršek (Avtor), Andreja Jaklič (Mentor)

Povzetek

Dejavniki uspešne strategije internacionalizacije - primer Herbalife

Ključne besede

Trženje;Internacionalizacija;Študija primera;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Teršek]
UDK: 339.183(043)
COBISS: 27916637 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 600
Št. prenosov: 282
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Internationalization;Case study;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 74 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 44689
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.