diplomsko delo
Maja Osolnik (Avtor), Samo Kropivnik (Mentor)

Povzetek

Zadovoljstvo uporabnikov storitev podjetja H. P. E. d. o. o.

Ključne besede

Storitve;Potrošniki;Zadovoljstvo;Merjenje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Osolnik]
UDK: 366-05:303(043.2)
COBISS: 28338525 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 745
Št. prenosov: 131
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Services;Consumers;Satisfaction;Measurement;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 61 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;safeguarding the mental and material necessities of life;socialno delo;socialna pomoč;stanovanje;zavarovalstvo;consumerism;potrošništvo;social sciences;družbene vede;methods of the social sciences;metode družbenih ved;
ID: 45475
Priporočena dela:
, ocenjevanje kakovosti storitev
, izkušnje z vračilom izdelkov
, psihoanalitična interpretacija sodobnega potrošništva