magistrsko delo
Uršula Hafner (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

Vpliv samopodobe potrošnika na izbiro tržne znamke

Ključne besede

tržne znamke;osebnost tržne znamke;samopodoba potrošnika;Tržno komuniciranje;Potrošniki;Nakupovanje;Interesne skupine;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [U. Hafner]
UDK: 366(043.2)
COBISS: 30194269 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 548
Št. prenosov: 244
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing communication;Consumers;Shopping;Interest groups;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 101 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;safeguarding the mental and material necessities of life;socialno delo;socialna pomoč;stanovanje;zavarovalstvo;consumerism;potrošništvo;
ID: 46700
Priporočena dela:
, izkušnje z vračilom izdelkov
, celostnost, multidimenzionalnost, izbira