diplomsko delo

Povzetek

Sponzoriranje športnika posameznika kot del tržnega komuniciranja podjetja

Ključne besede

trženje;šport;sponzorstvo;financiranje;planiranje;blagovne znamke;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [V. Šantej]
UDK: 339.138
COBISS: 19161830 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 550
Št. prenosov: 123
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;sports;sponsorship;financing;planning;trademarks;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 49 str., 20 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 50814
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, diplomsko delo
, na primeru Mercatorjeve trgovske blagovne znamke na trgu Bosne in Hercegovine