diplomsko delo
Tanja Gorjup (Avtor), Domen Bajde (Mentor)

Povzetek

Trženje s hkratno podporo dobrodelnih namenov v Sloveniji

Ključne besede

trženje;dobrodelnost;družbena odgovornost;programi;case study;razsikavwe;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Gorjup]
UDK: 339.138
COBISS: 19473126 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 858
Št. prenosov: 172
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;charity;social responsibility;programmes;case study;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: I, 41, 5 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 51342
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, primer tržne znamke Tuš
, načini potrošnje in nakupni motivi za vino na primeru linije kakovostnih vin Vinakoper