diplomsko delo
Ivan Šteh (Avtor), Domen Bajde (Mentor)

Povzetek

Trženje hibridnih vozil na primeru Toyote Prius

Ključne besede

avtomobilska industrija;industrijsko podjetje;Toyota;Prius;poslovanje podjetja;trženje;strategija trženja;blagovne znamke;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [I. Šteh]
UDK: 339.138
COBISS: 19518182 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 925
Št. prenosov: 152
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: car industry;industrial enterprises;company performance;marketing;marketing strategy;trademarks;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 31, 13 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 51490
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo univerzitetnega študija