diplomsko delo
Nuša Štruc (Avtor), Domen Bajde (Mentor)

Povzetek

Dobrodelnost kot spodbuda za nakup

Ključne besede

trženje;neprofitne organizacije;dobrodelnost;družbena odgovornost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Štruc]
UDK: 339.13
COBISS: 19959270 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 951
Št. prenosov: 144
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;non-profit organizations;charity;social responsibility;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 23, 9 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 52373
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.