magistrsko delo
Maja Škrinjar (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Analiza zadovoljstva strank v segmentu poslovanje s podjetji v UniCredit Bank

Ključne besede

Slovenija;bančništvo;banke;Unicredit Bank;bančno poslovanje;uspešnost poslovanja;odnosi s strankami;zadovoljstvo;tržne raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Škrinjar]
UDK: 336
COBISS: 20078822 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1106
Št. prenosov: 447
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of corporate customer satisfaction in UniCredit Bank
Sekundarne ključne besede: Slovenia;banking;banks;banking management;business efficiency;customer relationship;satisfaction;market research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 67, 4 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;finance;finance;
ID: 52532