primer na blagovni znamki L'Oréal Paris
Tina Mencej (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Prilagajanje trženjske komunikacije na mednarodnem trgu

Ključne besede

globalizacija;mednarodno trženje;mednarodno poslovanje;poslovno komuniciranje;okolje;usklajevanje;raziskave;analiza;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Mencej]
UDK: 339.138
COBISS: 20219622 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 624
Št. prenosov: 165
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: globalization;international marketing;international business;business communication;environment;adjustment;research;analysis;case study;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 48, 23 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 53309