zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole

Povzetek

Vpliv korporativne blagovne znamke na ugled podjetja

Ključne besede

podjetje;identiteta podjetja;image;blagovne znamke;proizvodi;storitve;ocene;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Sijamhodžić]
UDK: 658
COBISS: 20327910 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 902
Št. prenosov: 379
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: enterprises;corporate identity;image;trademarks;products;services;evaluation;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;
ID: 54146
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, analiza obstoječih raziskav in izhodišča za nadaljno raziskovanje
, GEM Slovenija 2011