diplomsko delo
Mateja Rozman (Avtor), Iča Rojšek (Mentor)

Povzetek

Zaznavanje kakovosti storitev fakultetne knjižnice pri študentih

Ključne besede

Slovenija;visoko šolstvo;izobraževanje;knjižnice;CEK;storitve;kvaliteta;zadovoljstvo;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Rozman]
UDK: 02
COBISS: 20352998 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 762
Št. prenosov: 149
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;university education;training;libraries;services;quality;satisfaction;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: I, 22, 16 str.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;librarianship;knjižničarstvo (bibliotekarstvo);
ID: 54245
Priporočena dela:
, konferenca LIBER (Lique des Bibliothèques Europeennes de Recherche) Groningen, Nizozemska, 5. do 9. julij 2005