diplomsko delo
Mateja Amon (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Vpliv prodajnega okolja na nakupno odločitev odjemalca : diplomsko delo

Ključne besede

prodajalne;poslovno okolje;predstava;odjemalec;potrošnik;kupci;zadovoljstvo;odločanje;trgovec;osebje;pospeševanje prodaje;osebna prodaja;kvaliteta;izdelki;politika izdelka;trgovinsko podjetje;tržne raziskave;ocenjevanje;uspešnost poslovanja;vedenje;psihologija potrošnika;meritve;ponudba;cene;komuniciranje;metodologija;poslovni rezultati;Prodajne dejavnosti;Diplomske naloge;Potrošniški interesi;Zadovoljevanje;Nakupno obnašanje;Ciljani skrining;Prodajalne;Urejanje prostora;Razsvetljava;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Šentjur
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Amon]
UDK: 658.89:339.372(497.4)
COBISS: 7215644 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 5497
Št. prenosov: 763
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Strani: 79 str., [4] f. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;inland trade;internal trade;domestic trade;notranja trgovina;domača trgovina;
ID: 6353