diplomska naloga
Nastja Zadel (Avtor), Karmen Rodman (Mentor)

Povzetek

Reševanje reklamacij v podjetju

Ključne besede

podjetje;kupci;reklamacije;pritožbe;zadovoljstvo;anonimnost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [N. Zadel]
UDK: 658.8(043.2)
COBISS: 3495639 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 8174
Št. prenosov: 353
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: VII, 49 str. + pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;
ID: 77205
Priporočena dela:
, diplomska naloga
, diplomska naloga
, zaključna projektna naloga