zaključna projektna naloga
Tjaša Oblak Božnar (Avtor), Borut Likar (Mentor)

Povzetek

Oblikovanje blagovne znamke in širitev ponudbe

Ključne besede

podjetja;prepoznavnost;konkurenčnost;ponudba;investicije;učinki;blagovne znamke;razvoj podjetij;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [T. Oblak Božnar]
UDK: 658.626:339.138(043.2)
COBISS: 4392407 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3647
Št. prenosov: 172
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: IX, 37 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;commercial organization and practice;goods;services;komercialna organizacija in praksa;blago;servisi;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 77972