študija primera
Tjaša Petrovič (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

Vloga identitetnih podob pri oblikovanju podobe tržne znamke pri otrocih

Ključne besede

Otroci;Potrošniki;Trženje;Študija primera;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Petrovič]
UDK: 366-053.2(043)
COBISS: 32092765 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 862
Št. prenosov: 257
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Children;Consumers;Marketing;Case study;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 114 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;safeguarding the mental and material necessities of life;socialno delo;socialna pomoč;stanovanje;zavarovalstvo;consumerism;potrošništvo;
ID: 81215
Priporočena dela:
, izkušnje z vračilom izdelkov
, psihoanalitična interpretacija sodobnega potrošništva