diplomsko delo
Bojana Škodnik (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor), Martina Rajšp (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo "Prometna ozaveščenost osnovnošolcev na skrajnem severovzhodnem delu Slovenije" je sestavljeno iz dveh zaokroženih celot - teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo podrobneje razložili pojem promet in z njim povezane prometne nesreče ter pomen prometne varnosti. Natančneje smo opredelili otroka kot aktivnega udeleženca v prometu. Poudarili smo pomen prometne vzgoje v osnovni šoli in vlogo družine v njej. V empiričnem delu predstavljamo rezultate empirične raziskave, vezane na teoretična spoznanja. Ugotavljamo, da je znanje otrok o prometu dokaj dobro glede na samo možnost vključevanja le-teh v prometne situacije, temu primerno pa je tudi ravnanje.

Ključne besede

razredni pouk;prometna vzgoja;osnovne šole;prvo triletje;promet;znanje;ravnanje;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [B. Škodnik]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 19932936 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1052
Št. prenosov: 76
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: PRIMARY SCHOOL PUPILS' AWARENESS OF TRAFFIC IN THE NORTHEASTERN PART OF SLOVENIA
Sekundarni povzetek: The thesis "Primary school pupils' awareness of traffic in the northeastern part of Slovenia" is composed of two parts - the theoretical and empirical part. The theoretical part precisely defines the term traffic and associated traffic accidents as well as the meaning of traffic safety. Furthermore, this part determines a child as a participant in traffic. The emphasis was put on traffic education in primary school and the role of the family therein. The empirical represents the results of empirical research related to theoretical findings. It was established that the children's knowledge in traffic considering the possibility of including them in traffic situations is rather good and so is their behavior in traffic situations.
Sekundarne ključne besede: traffic education;primary school;the first triennium;the knowledge in traffic;behavior in traffic.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 98 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 81796