[analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
Mojca Juriševič (Avtor), Marjan Blažič (Recenzent)

Povzetek

Monografija se loteva teme obravnave nadarjenih učencev v slovenski šoli oziroma kako jo doživljajo učenci, ki jim je namenjena. Vse bolj postajamo pozorni na različne sposobnosti, spretnosti in vrline oziroma močna področja učencev ter skrbimo za njihov optimalen osebnostni razvoj v družbi. Nadarjeni učenci na poti svojega učnega razvoja in uresničevanja izjemnih potencialov v šoli prednostno namreč ne potrebujejo »po-moči«, temveč predvsem ustrezne zahteve in spodbude, pa tudi sodelovalno socialno okolje in podporo kompetentnih odraslih.

Ključne besede

osnovne šole;srednje šole;Slovenija;raziskave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.21:159.924-053.5
COBISS: 262075904 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-094-5
Št. ogledov: 4127
Št. prenosov: 367
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Nadarjeni učenci;Izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: 127 str.
DOI: 978-961-253-094-5
ID: 8310964
Priporočena dela:
, [analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
, zbornik povzetkov