Mojca Juriševič (Urednik), Božena Stritih (Urednik), Cveta Razdevšek-Pučko (Recenzent), Gordana Rostohar (Recenzent)

Povzetek

Monografija je vključuje prispevke s posvetovanja z naslovom Vloga psihologa v vzgoji in izobraževanju nadarjenih, ki sta ga pripravila Center za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in Sekcija psihologov v vzgoji in izobraževanju pri Društvu psihologov Slovenije. Namen posvetovanja je bil z vidika različnih psiholoških disciplin (pedagoške, razvojne, socialne, klinične, metodološke in drugih) premisliti obstoječe stanje na področju vzgoje in izobraževanja nadarjenih ter v skladu s konceptualnimi smernicami iz Bele knjige o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji (2011) opredeliti vlogo psihologa ter psihološki prispevek v njem.

Ključne besede

šole;svetovalni delavci;šolska svetovalna služba;zborniki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.32 - Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na domači konferenci
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.12:159.9-051(082)
COBISS: 261015552 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-078-5
Št. ogledov: 2645
Št. prenosov: 164
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Šolski psihologi;Posvetovanja;Svetovalno delo;Nadarjeni učenci;Izobraževanje;Psihološko svetovanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Zbornik
Strani: 144 str.
DOI: 978-961-253-078-5
ID: 8310965