[analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
Janez Vogrinc (Avtor), Vesna Podgornik (Avtor), Tatjana Devjak (Recenzent), Jasna Mažgon (Recenzent), Boris Kožuh (Recenzent)

Povzetek

Monografija je sestavljena iz dveh delov. V prvem delu predstavimo kratek zgodovinski pregled razvoja evalvacijskih raziskav, opredelimo temeljne značilnosti različnih vrst evalvacijskih raziskav in predstavimo evalvacijsko raziskavo kot raziskovalni pristop, ki združuje kvalitativno in kvantitativno raziskovalno paradigmo. Predstavimo faze evalvacijske raziskave in standarde oz. načela kvalitete in etičnosti evalvacije. Teoretični del monografije zaključimo z opredelitvijo samoevalvacijske raziskave kot pomembnega dejavnika spodbujanja vzgojiteljevega profesionalnega razvoja. V drugem delu monografije so predstavljeni rezultati empirične raziskave, ki smo jo izvedli na reprezentativnem vzorcu vzgojiteljev in svetovalnih delavcev, zaposlenih v slovenskih javnih vrtcih, s katero smo ugotavljali, kako pogosto in na kakšen način pedagoški delavci v slovenskih vrtcih izvajajo samoevalvacijo.

Ključne besede

predšolska vzgoja;kvaliteta;vrednotenje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 373.2.091:005.962.131
COBISS: 261100544 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-080-8
Št. ogledov: 3425
Št. prenosov: 285
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Otroški vrtci;Samoevalvacija;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: 116 str.
DOI: 978-961-253-080-8
ID: 8310971
Priporočena dela:
, [analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
, priročnik
, od starega k novemu
, analiza primera izbrane občine in vrtca