Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 2013 |
Izvor: | Ljubljana |
Tipologija: | 2.30 - Zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci |
Organizacija: | UL FF - Filozofska fakulteta |
Založnik: | Zavod Republike Slovenije za šolstvo |
UDK: | 37.015.3:376:028(082) |
COBISS: | 268005120 |
ISBN: | 978-961-03-0126-4 |
Št. ogledov: | 1378 |
Št. prenosov: | 210 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Neznan jezik |
---|---|
Sekundarne ključne besede: | reading;reading literacy;special needs;children;adolescents;education;readers;Branje;Posvetovanja;Otroci s posebnimi potrebami;Bralna vzgoja; |
Vrsta datoteke: | application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): | Zbornik |
Strani: | 122 str. |
DOI: | 978-961-03-0146-2 |
Vrsta dela (ePrints): | monograph |
Naslov (ePrints): | Tudi mi beremo : različni bralci z različnimi potrebami : zbornik Bralnega društva Slovenije [ob 10. strokovnem posvetovanju v Ljubljani] |
Ključne besede (ePrints): | branje |
Povzetek (ePrints): | Bralno društvo Slovenije širi spoznanja in razvija zavest o pomenu pismenosti med vsemi ljudmi, saj se zavedamo, kako pomembna je ta civilizacijska pridobitev, ki nam omogoča dostop do vsega človeškega znanja. Omogoča nam enakopravno vključevanje v vsa iskanja na vseh področjih in vseh ravneh. Lahko trdimo, da je bralna usposobljenost najtesneje povezana s splošnimi človekovimi pravicami, saj omogoča uveljavljati pravice, ki nam pripadajo. Če so to univerzalne pravice vseh ljudi, potem si ne moremo zatiskati oči, da v življenju niso ne samoumevne, pa tudi uresničene niso ne povsod in ne povsem. |
ID: | 8327102 |