Povzetek

Temeljni namen posveta je bil izmenjati in premisliti izkušnje s prepoznavanjem nadarjenosti pri učencih v šoli in z izobraževanjem učiteljev ter svetovanjem učiteljem in staršem na področju prepoznavanja nadarjenih učencev ter tako prispevati h kakovostnemu strokovnemu diskurzu in konkretnim izboljšavam na tem področju dela.

Ključne besede

doživljanje sebe;samopodoba;shizofrenija;nezgodne poškodbe hrbtenjače;Tennesseejska lestvica koncepta sebe TSCS-2;poročilo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.25 - Drugi članki ali sestavki
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 159.924
COBISS: 10071881 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 2350-5141
Št. ogledov: 1276
Št. prenosov: 210
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Report from the meeting "Identification of gifted students"
Sekundarne ključne besede: gifted;pupil;nadarjeni;učenec;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 21-22
Zvezek: ǂLetn. ǂ23
Čas izdaje: 2014
ID: 8678329