Marija Kavkler (Avtor)

Povzetek

Dolgoročni učinki šolskega neuspeha so pomembni tako za posameznika kot za družbo, zato terjajo posebno pozornost šolske in širše javnosti. Učenci z učnimi težavami so zelo raznolika populacija učencev, katerih učne težave se razprostirajo na kontinuumu in zaradi tega potrebujejo raznolike oblike pomoči in podpore. Na raziskovalnih ugotovitvah osnovan in v praksi preverjen model Odziv na obravnavo omogoča učinkovitejšo in intenzivnejšo obravnavo učencev z učnimi težavami. Z njim učitelj učinkoviteje izvaja proces poučevanja, ko ob podpori in pomoči šolskega tima prilagaja učno okolje posebnim potrebam učenca.

Ključne besede

inkluzija;učitelj;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 376.1
COBISS: 10118985 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Učne težave pri matematiki in slovenščini - izziv za učitelje in učence
Št. ogledov: 1630
Št. prenosov: 319
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Long-term effects of school failure are important both for individuals and for society, therefore they acquire special attention of schools and wider public. Pupils with didactic problems are very diverse population of pupils whose didactic problems stretch on the continuum and demand various shapes of help and support. Based on research findings and practicaly verified model Response to treatment, enables more efficient and intensive treatment of pupils with didactic problems. Teacher can efectively carry out the process of teaching, when he with the support and assistance of school team adapts learning environment to the special needs of a pupil.
Sekundarne ključne besede: pupil;learning difficulty;učenec;učne težave;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 9-11
ID: 8678469
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu