Amalija Žakelj (Avtor), Zlatan Magajna (Avtor)

Povzetek

V prispevku razpravljamo o značilnostih zunanje diferenciacije ter o njenem vplivu na dosežke učencev (pri matematiki). Predstavili bomo nekatere vidike (prednosti in slabosti) zunanje diferenciacije glede učinkovitosti pridobivanja matematičnih znanj na doseženo raven matematičnega znanja v homogenih in heterogenih učnih skupinah. Rezultati kažejo, da ni enovitega odgovora, še zlasti ne, če se omejimo na skrajna pola – na zmožnejše učence in na učence z učnimi težavami. Od šole oziroma učitelja se seveda pričakuje, da prav vsakemu učencu s primernim pristopom omogoči, da se izobražuje v skladu s svojimi potenciali. Zato tako nadarjenost učencev kot učne težave učencev razumemo kot izziv učitelju, kako poučevati, kako prepoznati potrebe učencev in katere ukrepe izbrati, da bodo dosežki učencev optimalni glede na njihove zmožnosti in sposobnosti. Z vidika ciljev pridobivanja kakovostnega znanja vseh je ključno vprašanje, kako prilagoditi pouk vsem učencem glede na njihove potrebe in potenciale, ter tako znižati morebitno prikrajšanost zmožnejših učencev ali učencev z učnimi težavami. To narekuje potrebo po razvijanju ustreznih pristopov učenja in poučevanja za vse učence.

Ključne besede

učenci;dosežki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.26
COBISS: 10119497 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Učne težave pri matematiki in slovenščini - izziv za učitelje in učence
Št. ogledov: 1557
Št. prenosov: 215
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: differentiation;learning difficulty;mathematics;diferenciacija;učne težave;matematika;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 25-31
ID: 8678471