diplomsko delo
Ana Vodeb (Avtor), Larisa Rastoder (Avtor), Olivera Ilić (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava vključevanje ljudskega izročila v vzgojno delo v vrtcu in zavedanje njegovega pomena. V teoretičnem delu je podrobneje opisano ljudsko izročilo v povezavi z ljudskim plesom, pesmijo, glasbili ter prazniki in praznovanji. V empiričnem delu je predstavljeno, kako se vzgojitelji zavedajo pomena negovanja slovenske kulturne dediščine in kako jo vključujejo v svoje vzgojno delo ter kateri vrtci na območju Ljubljane in Kranja, ki so bili zajeti v raziskavo, so bolj dejavni pri ohranjanju ljudskega izročila. Rezultati so pokazali, da vsi vzgojitelji v svoje vzgojno delo vključujejo ljudsko izročilo. Razlika je vidna v količini in vsebini izročila. V ljubljanskih vrtcih so vzgojitelji samo za nekaj odstotkov bolj dejavni, pri vsebini ljudskega izročila pa je največja razlika pri vključevanju ljudskega plesa in glasbil. Vzgojitelji ljubljanskih vrtcev so za 20 % bolj dejavni kot kranjski. Ugotovili smo tudi, da starost in stopnja izobrazbe v izbrani populaciji ne vpliva na vključevanje izročila v vzgojni program.

Ključne besede

diplomska dela;predšolski otroci;ljudsko izročilo;vrtci;vzgojitelji;ljudski plesi;ljudska glasbila;prazniki;praznovanja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Vodeb
UDK: 373.2:398.1(043.2)
COBISS: 21162248 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1456
Št. prenosov: 220
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: INTERPRETATION OF FOLK TRADITION IN PRESCHOOL AGE GRUPS IN SEVERAL NURSERIES OF THE LJUBLJANA AND KRANJ AREA
Sekundarni povzetek: This thesis deals with the incorporation of folk tradition in education of pre-school children and the awareness of its importance. The theoretical part describes in detail folk traditions, such as folk dance, songs, musical instruments, holidays and celebrations. The empirical part includes an analysis of the educators' awareness of the importance of maintaining Slovene cultural heritage and the various ways they incorporate it in their work. It also lists those nurseries in the Ljubljana and Kranj areas that are at the forefront of cultural heritage preservation. The results have shown that all educators incorporate folk tradition in their work. The difference is in quantity and content. The educators in the Ljubljana nurseries are more active, but only by a few percentage points, whereas the folk tradition content differs the most in terms of folk dance and instruments. The educators in the Ljubljana nurseries are 20% more active than those in the Kranj area. It was determined that the age and education level of the sample population has no effect on the incorporation of folk tradition in the education programme.
Sekundarne ključne besede: theses;pre-school children;folk tradition;kindregartens;educators;folk dance;folk musical instruments;holidays;celebrations;Univerzitetna in visokošolska dela;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 70 f.
ID: 8701112