magistrsko delo
Laura Rozman (Avtor), Mario Plenković (Mentor), Tina Tomažič (Komentor)

Povzetek

Podjetja se danes srečujejo tako z globalno gospodarsko krizo kot tudi močno konkurenco. Prav zaradi tega vedno znova iščejo načine kako biti boljši od konkurence in prepoznavnejši pri potrošnikih. Tega se zaveda tudi podjetje DPD, na katerem pravzaprav temelji naše magistrsko delo. V magistrskem delu se ukvarjamo s kampanjo »10 let, 10 DPD presenečenj!«, ki jo je podjetje pripravilo ob praznovanju desete obletnice delovanja. Teoretični del se nanaša na podrobnejšo razlago določenih pojmov, ki so ključni za razumevanje raziskovalnega dela, v raziskovalnem delu pa smo se poglobili v analizo prej omenjene študije primera.  

Ključne besede

komunikacijska kampanja;komunikacijski kanali;odnosi z javnostmi;oglaševanje;študija primera;analize;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: L. Rozman
UDK: 316.77:347.777(043.2)
COBISS: 19100694 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1472
Št. prenosov: 113
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of communication campaign »10 years, 10 DPD surprises«
Sekundarni povzetek: Companies today are faced with the global economic crisis and severe competition, forcing them to search continually for new ways to beat the competition and gain better visibility with consumers. The company DPD – the focus of this master’s thesis – is well aware of this. This master’s thesis deals with the campaign entitled “10 years, 10 DPD surprises!”, which the company organised to mark its 10th anniversary. The theoretical section includes detailed definitions of specific terms essential for understanding the empirical section, while the empirical section focuses on the abovementioned case study. In the final section and the conclusion, we describe our findings and confirm the hypotheses proposed in the introductory pages.
Sekundarne ključne besede: communication campaign;communication channels;public relations;advertising;case study;analysis;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: X, 68 f.
ID: 8707304